ویژگی های نرم افزارها و سرویس های خرید بازدید سایت + معرفی

بازدیدیار

اگر مدیر و یا صاحب یک وبسایت باشید قطعا تا به الان با نرم افزارهای ارسال بازدید سایت مواجه شده اید و شاید هم از فروشندگان این نرم افزارها ، رباتی را برای ارسال بازدید سایت خود خریداری کرده باشید .

لپ کلام اول کلام :

بازدید به ندرت موجب جریمه و پنالتی از طریق موتورهای جستجو میشود اما بازهم باید در خرید آن نهایت دقت را داشت.

با توجه به تجربه شخصی و استفاده از سرویس های متعدد ، خدمات خرید بازدید سایت بازدیدیار را به عنوان بهترین گزینه جهت سفارش بازدید برای سایت معرفی می نمایم.

بازدیدیار با بهره گیری از رندر ui ux در بازدیدهای ارسالی خود بدون شک جزء برترین سرویس دهنگان این عرصه می باشد .

برسی چالش ها و باید های خرید بازدید سایت :

اما واقعا یک ربات (نرم افزار یا سیستم) ارسال بازدید سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟
آیا واقعا با ارسال بازدید برای سایت خودم میتوانم رتبه سایتم را افزایش دهم ؟
به کدام نرم افزار ها و یا سیستم های ارسال بازدید میتوانم اطمینان نمایم ؟

ابتدا می خواهیم کمی فنی تر در مورد شاخص های بازدید صحبت کنیم و بگوییم که موتورهای جستجو (مثل گوگل) چگونه بازدید ها را دسته بندی می کنند و چه بازدید هایی از نظر آن ها طبیعی و چه بازدید هایی غیر طبیعی می باشد .

برای پاسخ به این سوال باید به مباحث اینترنت و شبکه ورود نماییم ، بیایید چند اصطلاح مهم که در ادامه بحث خیلی به کمک مان می آید را در همین ابتدا باهم مرور نماییم :

  • : IP به زبان ساده ip نشانه ای منحصر به فرد برای هر مودمی است که به اینترنت وصل میشود . به عبارتی اگر مودم حکم تلفن را داشته باشد بنابراین ip حکم شماره تلفن را دارد و فقط برای همان تلفن میباشد .
  • : ISP به زبان ساده isp شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت مثل مودم و … میباشد . به عنوان مثال شاتل یک ارائه دهنده خدمات اینترنت در ایران میباشد و ما آن را یک isp فرض می نماییم .
  • : user agent یوزر ایجنت تمام اطلاعاتی است که از طریق مرورگر قابل تشخیص است و با خود مرورگر حمل میشود . به عنوان مثال مرورگر firefox یک یوزر ایجنت خاصی دارد و همینطور مرورگر google chrome هم یوزر ایجنت خاص خود را دارد . اما چه اطلاعاتی در یوزر ایجنت قرار دارد که آنقدر اطلاعات آن برای تشخیص فیک بودن و نبودن بازدید مهم است ؟الف : نوع مرورگر
    ب : ورژن مرورگر
    پ : زبان مرورگر
    ت : سیستم عامل دستگاه بازدید کننده
    ث : 32 بیتی یا 64 بیتی بودن سیستم عامل کاربر
    ج : موتور رندر مرورگر
    چ : رزولوشن (سایز) دستگاه کاربر
    و ….
بازدید سایت
بازدید سایت

رفتار کاربر (Customer behavior) در سایت همیشه یکی از مهم ترین عوامل برای موتورهای جستجو بوده است . بنابراین بازدید هایی میتوانند برای سایت ما موثر باشند که رفتار آنها در سایت مناسب باشد که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد . حال بیایید با چند واژه مهم در رفتار کاربران آشنا شویم :

  • Bounce rate : زمانی که یک کاربر وارد سایت ما میشود و بدون بازدید از صفحات دیگر و در مدت زمان تقریبا کوتاهی سایت ما را ترک میکند یک bounce rate یا نرخ پرش برای سایت ما ثبت میشود . ما باید سعی کنیم همیشه این شاخص را در پایین ترین حد ممکن نگه داریم .
  • Time on site : همانطور که از اسم آن مشخص است به زمانی گفته میشود که کاربر در سایت میماند .
  • Returning visitors : اگر کاربری بعد از ترک کردن سایت و به مدت حداکثر 30 دقیقه بعد مجدد به سایت برگردد یک returning visitor محسوب می شود.

شاخص های دیگر مثل اسکرول کردن کاربر به پایین ، چرخش در صفحات ، کلیک روی المان های قابل کلیک ، مشاهده ویدئو و … هم از رفتارهای کاربران میباشد که باید در بازدیدهای ارسالی ما مورد توجه قرار بگیرد .امیدوارم تا به اینجای بحث را با من پیش آمده باشید و خسته نشده باشید زیرا که ازین به بعد بحثمان بسیار جذاب تر خواهد شد .

شاخص بازدید
شاخص بازدید

ما در بالا بسیاری از شاخص های بازدید را گفتیم که حال میخواهیم از دید یک search engine (موتور جستجو) به آن نگاه نماییم . به نظر شما بازدید هایی که برای یک سایت ارسال می شود اگر ip , isp , user agent (os , explorer , rendering and … ) یکسان باشد آیا آن بازدید مورد قبول قرار میگیرد . به عنوان مثال 1000 بازدید روزانه از یک ip انجام شود ، خب این نشان دهنده این است که از یک مودم (خانه) 1000 بازدید به یک سایت صورت گرفته و این کاملا غیر طبیعی میباشد .

حال فرض کنید که سایت مورد نظر ما برای کاربران ایرانی میباشد و حتی دامنه آن هم ir است ولی ip بازدیدهای ارسالی از فرانسه میباشد ، خب قطعا بازهم این مورد مشخص است که این بازدیدها فیک می باشند .

در مورد رفتار کاربران هم این مورد کاملا صدق میکند ، بازدیدهایی که time on site همه آنها یکسان باشد قطعا غیر طبیعی است . این مورد در خصوص سایر موارد گفته شده در بخش customer behavior هم صادق است .
بنابراین ما باید از ربات و یا سایتی بازدیدهای سایت خود را تهیه نماییم که ip , isp , user agent متفاوت و مخصوص منطقه مورد نظر کاربران ما داشته باشد . همینطور رفتار کاربران در سایت هم باید خوب باشد که در بالا به بسیاری از آنها اشاره کردیم .

نکته لازم به ذکر در مورد رفتار کاربران این است که تنها رفتار مناسب از کاربران (اسکرول به پایین ، کلیک روی لینک ، چرخش در سایت و …) ملاک نیست بلکه ما باید پای خود را یک مرحله فراتر از این بگذاریم .

جالب است بدانید رفتار کاربران هر کشور متفاوت از کشور های دیگر است و این کاملا نزد گوگل قابل تشخیص است، به عنوان مثال متوسط time on site کاربران فرانسه با ایران فرق دارد و همینطور میزان استفاده ار دستگاه های مختلف جهت بازدید سایت (mobile , pc , tablet) هم در این دو کشور متفاوت است و ما باید تمام این موارد را در ارسال بازدیدهای سایت خود در نظر بگیریم .

قطعا تا به الان متوجه شده اید که چه شاخص هایی را باید در خرید بازدید سایت در نظر بگیرید اما اصلا چرا باید بازدید سایت خریداری نماییم ؟ آیا با خرید بازدید سایت رتبه سایتمان بهتر خواهد شد ؟

حتما تا به الان حرف افرادی را که میگویند فلان نرم افزار را از ما خریداری کن و صرف یکماه به صدر گوگل صعود کن را نشیده اید . در اینجا میخواهم به کل این مورد را نقض نمایم و بهتان بگویم که شما به هیچ وجه با ارسال بازدید خالی به صفحه اول گوگل نخواهید آمد .

بازدید های سایت موجب ایجاد سیگنال های برند میشود و در کنار سایر کارهای سایت مثل فعالیت های off-page و on-page به نتیجه میرسد . بنابراین این فکر را را باید از سرمان بیرون کنیم که با خرید بازدید سایت میتوانیم به رتبه های برتر گوگل صعود کنیم ، اما توجه داشته باشید که خرید بازدید سایت در روند رشد سایت میتواند بسیار موثر باشد .

بازدید سایت موجب ایجاد سیگنال های برند برای سایت ما شده و در کنار سایر فعالیت های سئو یک نتیجه مطلوب را به ما خواهد داد .

در انتها لازم است بگویم که از هر سایتی برای خرید بازدید سایت خود استفاده نمایید و سعی نمایید از سرویس های ارسال بازدید ایرانی استفاده نمایید .

اگر از نرم افزارهای ارسال بازدید استفاده می نماییم حتما آنها را بومی سازی کنید شاخص های ذکر شده در بالا را در آن ها بگنجانید تا بتوانید یک نتیجه عالی را بگیرید، هرچند که تغییر در نرم افزار لازمه دانش برنامه نویسی می باشد .

توجه کنید هیچ نرم افزار ارسال بازدید ایرانی و بومی سازی شده ای در ایران تولید نشده است و تنها میتوان از سرویس دهنگان ایرانی استفاده نمود .

در انتها شما را دعوت به تست انواع سیستم های ارسال بازدید ایرانی می نمایم و ازتان انتظار دارم که در گوگل آنالیتیکس بازدیدهای ارسالی را زیر نظر قرار دهید و با شاخص های گفته شده در بالا وفق دهید تا متوجه کیفیت بازدیدهای ارسالی بشوید.

توجه : این مطلب تبلیغاتی می باشد و سایت کوکا مسئولیتی در قبال سرویس معرفی شده در آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا